Odpowiedni kompetencje pracowników są podstawowym ogniwem w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Wykwalifikowany pracownik, posiadający doświadczenie zawodowe w danym obszarze zawodowym, który chce pracować w danej firmie i jest lojalny – jest prawdziwym skarbem dla każdego pracodawcy w Krapkowicach.
Jak pracodawcy mogą sprawić, że najlepsi kandydaci dostępni na rynku pracy, będą chcieli u nich pracować?
Każda organizacja powinna podjąć świadome działania employer brandingowe. Nie są to działania doraźne, a nastawione na długofalową komunikację marki. Żeby jednak rozpocząć jakiekolwiek działania w tym zakresie, powinniśmy wiedzieć do kogo trafiamy z naszą ofertę. Zbadajmy zatem naszą grupę docelową. Stworzenie Persony – czyli idealnego kandydat do pracy, pozwoli na dokładne sprecyzowanie komunikacji. Każda marka powinna zadbać o odpowiedni content marketing. Bez wiedzy kim jest nasza Persona – nie będziemy w stanie budować efektywnego content marketingu.
Każdy pracodawca w Krapkowicach, których chce budować swój wizerunek, powinien udzielać się w mediach – najlepiej poprzez artykuły specjalistyczne. Dobrym sposobem budowania wartości jest również przeprowadzanie analiz i testów. W artykułach warto zastosować schematy, wykresy i zestawienia. Marka prezentuje się wówczas jako ekspert w danej dziedzinie.
Efekty takich działań mogą przynieść same korzyści dla pracodawcy:
- wysoką efektywność ofert pracy w Krapkowicach,
- zmniejszenie kosztów procesów rekrutacji – bo kandydaci przecież chętnie przychodzą sami
- wyższe zaangażowanie w pracę, aktualnie zatrudnionych pracowników.