Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/24/0799
OBOWIĄZKI:
Pozyskiwanie klientów, przygotowanie dokumentów, doradztwo, realizacja usług na rzecz klientów, przestrzeganie polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, przestrzeganie procedur, regulaminów i standardów wewnętrznych, obsługa klienta, inne prace zlecone przez przełożonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: filipiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : znajomość języka filipińskiego na poziomie co najmniej podstawowym

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 150 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

APLIKUJ TERAZ

Powiązane tagi:



dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Foundever

opolskie/

Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć...

dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

Foundever

opolskie/

Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów...