Komenda Powiatowa Policji w Prudniku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Prudnik
Ogłoszenie o naborze Nr 136491

Warunki pracy

- Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind
i pojazdów)


- Praca biurowa


- Stanowisko wyposażone w komputer


- Zagrożenia korupcją

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy kadrowe dot. funkcjonariuszy i pracowników Policji.
  • Prowadzi postępowania administracyjne oraz przygotowuje dokumentację związaną z nawiązaniem, zmianą lub rozwiązaniem stosunku służbowego funkcjonariuszy.
  • Przygotowuje dokumentację związaną z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników Policji.
  • Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych i postanowień oraz innej dokumentacji w toku prowadzonych postępowań administracyjnych dot. funkcjonariuszy.
  • Opiniuje i przekłada propozycje rozpatrzenia wniosków i raportów dotyczących stosunku służbowego funkcjonariuszy, przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w tych sprawach.
  • Ustala uprawnienia funkcjonariuszy i pracowników do nagród jubileuszowych, dodatków do uposażeń i innych świadczeń oraz przygotowuje dokumentację stanowiącą podstawę do ich wpłaty.
  • Kompletuje, prowadzi i przechowuje akta osobowe funkcjonariuszy i pracowników Policji.
  • Wykonuje zadania lokalnego organizatora doskonalenia zawodowego w miejscu pełnienia służby/pracy.
  • Wykonuje obowiązki związane z zabezpieczeniem kadrowo-mobilizacyjnym Komendy oraz współpracuje z terenowym wojskowym centrum rekrutacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
  • umiejętność argumentowania
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
APLIKUJ TERAZ

Powiązane tagi:



2024-11-18

Specjalista

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

opolskie/ Opole

Warunki pracy - Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością...

2024-11-13

Starszy inspektor

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

opolskie/ Opole

Warunki pracy Praca w siedzibie Urzędu lub w terenie. Narzędzia pracy:...