Komenda Powiatowa Policji w Prudniku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Prudnik
Ogłoszenie o naborze Nr 136491
Warunki pracy
- Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind
i pojazdów)
- Praca biurowa
- Stanowisko wyposażone w komputer
- Zagrożenia korupcją
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy kadrowe dot. funkcjonariuszy i pracowników Policji.
- Prowadzi postępowania administracyjne oraz przygotowuje dokumentację związaną z nawiązaniem, zmianą lub rozwiązaniem stosunku służbowego funkcjonariuszy.
- Przygotowuje dokumentację związaną z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników Policji.
- Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych i postanowień oraz innej dokumentacji w toku prowadzonych postępowań administracyjnych dot. funkcjonariuszy.
- Opiniuje i przekłada propozycje rozpatrzenia wniosków i raportów dotyczących stosunku służbowego funkcjonariuszy, przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w tych sprawach.
- Ustala uprawnienia funkcjonariuszy i pracowników do nagród jubileuszowych, dodatków do uposażeń i innych świadczeń oraz przygotowuje dokumentację stanowiącą podstawę do ich wpłaty.
- Kompletuje, prowadzi i przechowuje akta osobowe funkcjonariuszy i pracowników Policji.
- Wykonuje zadania lokalnego organizatora doskonalenia zawodowego w miejscu pełnienia służby/pracy.
- Wykonuje obowiązki związane z zabezpieczeniem kadrowo-mobilizacyjnym Komendy oraz współpracuje z terenowym wojskowym centrum rekrutacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
- umiejętność argumentowania
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
Powiązane tagi:
2024-11-18
Specjalista
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
opolskie/ Opole
Warunki pracy - Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością...
2024-11-13
Starszy inspektor
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
opolskie/ Opole
Warunki pracy Praca w siedzibie Urzędu lub w terenie. Narzędzia pracy:...