Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
Opole, ul. Kazimierza Sosnkowskiego 16
- Sprzedaż
- Doradztwo
- Obsługa Klienta
- Technologia
- Internet
- Światłowód
- Smartfony
- Gadżety
- eSIM
- Akcesoria
Oczekiwania
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów
- Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania
- Zainteresowanie nowinkami technologicznymi
- Chęć współpracy w zespole
Zespół
Twoja rola
- Sprzedaż usług Orange Polska.
- Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach.
- Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu.
Twój rozwój
- Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe.
- Programy rozwojowe.
- Rekrutacje wewnętrzne.
Usługi / produkty do sprzedaży
- Abonament
- Internet
- Akcesoria
- Pakiety
- Telewizja
- Oferta na kartę
- Usługi dodatkowe
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia),
- proces wdrożenia – zdobędziesz umiejętności dzięki szkoleniom i wsparciu zespołu.
Satysfakcja:
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- konkursy sprzedażowe,
- szkolenia produktowe oraz sprzedażowe,
- programy rozwojowe,
- inicjatywy dobroczynne,
- platforma do nauki języków obcych,
- bonus finansowy za polecenie znajomych do pracy.
Zdrowie:
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
Elastyczność:
- praca zgodnie z grafikiem,
- wewnętrzny rynek pracy.
Komfort:
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- nowoczesny salon sprzedaży.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Powiązane tagi:
2024-11-27
Doradca Klienta Biznesowego
Unique People sp. z o.o.
opolskie/ Opole
Zadania: Doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych oraz ICT dla...
2024-11-22
Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych
TUiR Allianz Polska S.A.
opolskie/ Opole
Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów : Aktywne zdobywanie nowych klientów i...