Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Dzięki 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać im bezproblemowe doświadczenia w najbardziej kluczowych momentach.

Dołącz do naszego zespołu w Foundever! 
 
Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą zatrudniającą 1500 świetnych osób w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i W@H), a teraz szukamy Ciebie do naszego zespołu! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

Praca w 100% zdalna 

 

Do twoich codziennych zadań będzie należało:  

  • Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim;   
  • Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną;
  • Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami;
  • Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami.

Czego oczekujemy od Ciebie?  

  • Język: Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku rosyjskim (C2);
  • Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw;   
  • Technologia: Umiejętność obsługi komputera;   
  • Osobowość: Zmotywowana i entuzjastyczna. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.

Atutami będą:  

  • Skrupulatność i bycie dokładnym;    
  • Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;  
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;  
  • Umiejętność szukania rozwiązań;   

Warunki zatrudnienia:  

  • Rodzaj umowy wybierasz sam/a (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę dla niestudiujących pracowników);  
  • Podstawowa wypłata + bonusy;  
  • Elastyczny czas pracy;  
  • Praca zdalna, my zapewniamy sprzęt. Jeśli wolisz pracować z biura - zapraszamy do naszych nowoczesnych biur w Warszawie oraz Gdańsku.

Co jeszcze może być dla Ciebie ważne? 

  • Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);  
  • Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;   
  • Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia; 
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym. 
 
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
APLIKUJ TERAZ

Powiązane tagi:



2024-11-22

Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

STEGU Sp. z o.o.

opolskie/ Jełowa

Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min....

2024-11-10

Customer Service Specialist with Czech

Foundever

opolskie/

Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest...