Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Dzięki 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać im bezproblemowe doświadczenia w najbardziej kluczowych momentach.
Dołącz do naszego zespołu w Foundever™!
Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą zatrudniającą 1500 świetnych osób w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i W@H), a teraz szukamy Ciebie do naszego zespołu!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim
Praca w 100% zdalna
Do twoich codziennych zadań będzie należało:
- Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim;
- Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną;
- Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami;
- Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Język: Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku rosyjskim (C2);
- Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw;
- Technologia: Umiejętność obsługi komputera;
- Osobowość: Zmotywowana i entuzjastyczna. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.
Atutami będą:
- Skrupulatność i bycie dokładnym;
- Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Umiejętność szukania rozwiązań;
Warunki zatrudnienia:
- Rodzaj umowy wybierasz sam/a (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę dla niestudiujących pracowników);
- Podstawowa wypłata + bonusy;
- Elastyczny czas pracy;
- Praca zdalna, my zapewniamy sprzęt. Jeśli wolisz pracować z biura - zapraszamy do naszych nowoczesnych biur w Warszawie oraz Gdańsku.
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne?
- Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
- Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
- Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym.
Powiązane tagi:
2024-11-22
Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego
STEGU Sp. z o.o.
opolskie/ Jełowa
Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min....
2024-11-10
Customer Service Specialist with Czech
Foundever
opolskie/
Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest...