Specjalista / Specjalistka ds. logistyki
Miejsce pracy: Opole
Twoje zadania na stanowisku pracy:
  • Dbałość o prawidłowy przepływ materiałów, produktów
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem, dystrybucją materiałów
  • Współpraca z klientami i dostawcami 
  • Przygotowanie i organizacja transportu
  • Tworzenie raportów i analiz związanych z procesem logistycznym
  • Poszukiwanie rozwiązań i usprawnień w procesie
  • Współpraca z innymi działami firmy
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie co najmniej średnie kierunkowe (logistyka , ekonomia lub pokrewne)
  • Min. 2 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dyspozycyjność do pracy na 3 zmiany
  • Zdolności analityczne
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów oraz wysoka kultura osobista
  • Rzetelność i samodzielność
  • Radzenie sobie pod presją czasu (sytuacje wymagające natychmiastowego działania)
Mile widziane:
  • znajomość systemu SAP
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych
Co oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • kantynę do dofinansowaniem do posiłków
  • dostęp do benefitów: karty sportowe, świąteczne karty podarunkowe, dodatkowe świadczenia socjalne
  • imprezy integracyjne
Co zyskasz podejmując u nas pracę?
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB UCZESTNICZĄCYCH W PROCESIE REKRUTACJI

„Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ifm ecolink Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu (45 – 805 Opole ) przy ulicy Północnej 6, (KRS: 0000393934, NIP: 6342793521, REGON: 242632586).
2.ADO wyznaczył Inspektora ochrony danych w osobie Pani Bożeny Krawczuk, z którą można się skontaktować pod adresem e-mail: ecolink.iod@ifm.com
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacji na podstawie:
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) - art. 22 Kodeksu Pracy przy rekrutacji na umowę o pracę lub
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) przy rekrutacji na umowę cywilnoprawną.
- wyrażenie zgody na przyszłe rekrutacje (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - przez 1 rok. Wyrażone zgody można w każdym momencie cofnąć bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed ich cofnięciem
- przeprowadzenie testu kompetencji na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – dane osobowe będą przetrzymywane do 3 lat,
- dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora polegającego na dochodzeniu swoich praw majątkowych lub niemajątkowych lub ochrony przed roszczeniami wobec administratora zgodnie z przepisami, w szczególności z kodeksem cywilnym lub kodeksem pracy art. 6 ust.1 lit. f RODO- przez 3 lata od zakończenia rekrutacji.
Wyrażenie zgody może być pisemne lub przez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na zawarciu danych osobowych w zgłoszeniu aplikacyjnym i ich wysłaniu do administratora.
4.Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane firmie hostingowej, kancelarii prawnych, firmie ochroniarskiej, firmie serwisującej systemy IT i urządzenia, firmie będącej operatorem central telefonicznych, portalom rekrutacyjnym, agencjom rekrutacyjnym, firmie matce – ifm elektronik gmbh.
5.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw nienależących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
6.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
- niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji i wyłonienia kandydata, na podstawie Kodeksu pracy (art.6 ust.1 lit. c RODO), a w pozostałym zakresie na podstawie wyrażonej zgody kandydata do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy, a następnie przez 6 miesięcy;
- jeżeli kandydat wyrazi zgodę na dane osobowe nie opisane w Kodeksie Pracy, do czasu odwołania zgodny lub w/w retencji.
7.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, odwołania zgody w dowolnym czasie, wyrażenia sprzeciwu.
8.Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne i umowne.
9.Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( siedziba: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Kontakt jest możliwy przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.goy.pl/pl/p/kontakt, lub telefonicznie: (22) 53103 00.
10.Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania. Profilowanie oznacza przetwarzanie danych osobowych polegające na wykorzystywaniu Państwa danych osobowych do oceny niektórych Państwa cech, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących Państwa efektów pracy, sytuacji ekonomicznej zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania.


Twoje zadania na stanowisku pracy:
  • Dbałość o prawidłowy przepływ materiałów, produktów
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem, dystrybucją materiałów
  • Współpraca z klientami i dostawcami 
  • Przygotowanie i organizacja transportu
  • Tworzenie raportów i analiz związanych z procesem logistycznym
  • Poszukiwanie rozwiązań i usprawnień w procesie
  • Współpraca z innymi działami firmy
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie co najmniej średnie kierunkowe (logistyka , ekonomia lub pokrewne)
  • Min. 2 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dyspozycyjność do pracy na 3 zmiany
  • Zdolności analityczne
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów oraz wysoka kultura osobista
  • Rzetelność i samodzielność
  • Radzenie sobie pod presją czasu (sytuacje wymagające natychmiastowego działania)
Mile widziane:
  • znajomość systemu SAP
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych
Co oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • kantynę do dofinansowaniem do posiłków
  • dostęp do benefitów: karty sportowe, świąteczne karty podarunkowe, dodatkowe świadczenia socjalne
  • imprezy integracyjne
Co zyskasz podejmując u nas pracę?
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
  • Wdrożenie przy wsparciu doświadczonych pracowników
  • Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
  • Koleżeńską atmosferę
  • Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
  • Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
  • Dofinansowanie do karty sportowej OK System
  • Pakiet socjalny (bony świąteczne,prezenty / bony dla dzieci pracowników)
  • Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (dalej jako „RODO”) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ifm ecolink Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu (45 – 805 Opole) przy ulicy Północnej 6, (KRS: 0000393934, NIP: 6342793521, REGON: 242632586) (dalej jako „ADO”).
2. ADO wyznaczył Inspektora ochrony danych w osobie Pani Bożeny Krawczuk, z którą można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@ifm.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
A/ dla umów o pracę: na podstawie przepisów Kodeksu Pracy oraz wyrażonej zgody- art. 6 ust.1 lit. c i a (RODO),B/dla umów cywilnoprawnych: na podstawie podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz wyrażonej zgody art. 6 ust. 1 lit. b i a (RODO).
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane firmie ochroniarskiej, portalom rekrutacyjnym, firmie będącej operatorem central telefonicznych, firmie matce – ifm elektronik gmbh.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw poza obszar Unii Europejskiej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu odwołania zgody lub zakończenia czynności rekrutacyjnej czyli przez okres 12 miesięcy.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz odwołania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.


APLIKUJ TERAZ

Powiązane tagi:



2024-11-16

Pracownik ds. logistyki

IFM ECOLINK

opolskie/ Opole

Nasze wymagania: Wykształcenie: Średnie (mile widziane kierunkowe, np....

2024-10-17

Pracownik ds. logistyki

IFM ECOLINK

opolskie/ Opole

Nasze wymagania: Wykształcenie: Średnie (mile widziane kierunkowe, np....