Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Co najmniej 30 miesięcy doświadczenia w pracy w obsłudze klienta; certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje znajomość języka podczas rozmowy kwalifikującej.
Opole
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Powiązane tagi:
2024-11-22
Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego
STEGU Sp. z o.o.
opolskie/ Jełowa
Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min....
2024-11-10
Customer Service Specialist with Czech
Foundever
opolskie/
Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest...