Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista działu obsługi klienta inwestycyjnego
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/24/0882
OBOWIĄZKI:
Obsługa klienta inwestycyjnego; Rozwiązywanie skomplikowanych spraw i niezgodności w istniejących portfoliach klienta; Współpraca z klientem oraz różnymi partnerami takimi jak banki i brokerzy. Nadzór nad działem księgowości zlokalizowanym w Indiach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Co najmniej 30 miesięcy doświadczenia w pracy w obsłudze klienta; certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje znajomość języka podczas rozmowy kwalifikującej.

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

APLIKUJ TERAZ

Powiązane tagi:



2024-11-22

Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

STEGU Sp. z o.o.

opolskie/ Jełowa

Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min....

2024-11-10

Customer Service Specialist with Czech

Foundever

opolskie/

Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest...