Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista działu obsługi klienta inwestycyjnego
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/24/0882
OBOWIĄZKI:
Obsługa klienta inwestycyjnego; Rozwiązywanie skomplikowanych spraw i niezgodności w istniejących portfoliach klienta; Współpraca z klientem oraz różnymi partnerami takimi jak banki i brokerzy. Nadzór nad działem księgowości zlokalizowanym w Indiach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Co najmniej 30 miesięcy doświadczenia w pracy w obsłudze klienta; certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje znajomość języka podczas rozmowy kwalifikującej.

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

APLIKUJ TERAZ

Powiązane tagi:



2024-05-16

Customer Services Professional with Finnish

Foundever

opolskie/

Location: full remote Your daily tasks: Consistently achieve email...

2024-05-14

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

Praca.pl Sp. z o.o.

opolskie/ Opole

Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim;...