Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Co najmniej 30 miesięcy doświadczenia w pracy w obsłudze klienta; certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje znajomość języka podczas rozmowy kwalifikującej.
Opole
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Powiązane tagi:
2024-05-16
Customer Services Professional with Finnish
Foundever
opolskie/
Location: full remote Your daily tasks: Consistently achieve email...
2024-05-14
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim
Praca.pl Sp. z o.o.
opolskie/ Opole
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim;...