Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Opole
Zadania:
  • Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • Dbałość o pozytywny wizerunek marki
  • Rejestrowanie pracy w systemie CRM
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Miłe usposobienie 
  • Bezproblemowa obsługa komputera
Oferujemy:
  • Umowę o pracę 
  • Stabilne zatrudnienie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny
  • Pakiet benefitów pracowniczych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Powiązane tagi: