Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/0747
OBOWIĄZKI:
Praca polegająca na obsłudze pacjenta w ramach diagnostyki obrazowej, administracja dokumentami, przepisywanie z odsłuchu wyników badań ( warunek konieczny brak dysortografii i dysleksji).Praca w godzinach 8:00-20:00 pn-pt.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa klienta


Wymagania inne:

ukończony kurs rejestratorki medycznej będzie dodatkowym atutem, umiejętność szybkiego, bezbłędnego pisania na klawiaturze, biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 34,00 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

APLIKUJ TERAZ

Powiązane tagi:



wczoraj

Specjalista obsługi klienta 

Concentrix

opolskie/ Opole

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile -...

2025-07-03

Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

opolskie/

Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo...