DOBRA APARYCJA, MIŁA BARWA GŁOSU, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ZAANGAŻOWANIE, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, DYSPOZYCYJNOŚĆ, PUNKTUALNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ODPORNOŚĆ NA STRES, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, NASTAWIENIE NA BUDOWANIE POZYTYWNYCH I DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM
Kędzierzyn-Koźle
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,4 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Powiązane tagi:
2024-09-14
Contact Center Representative with Dutch
Aon
opolskie/
What the day will look like You will work with our global clients daily and...
2024-09-09
Specjalista ds. obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
opolskie/ Krzywizna
harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...