Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/24/0799
OBOWIĄZKI:
Pozyskiwanie klientów, przygotowanie dokumentów, doradztwo, realizacja usług na rzecz klientów, przestrzeganie polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, przestrzeganie procedur, regulaminów i standardów wewnętrznych, obsługa klienta, inne prace zlecone przez przełożonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: filipiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : znajomość języka filipińskiego na poziomie co najmniej podstawowym

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 150 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

APLIKUJ TERAZ

Powiązane tagi:



wczoraj

Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

STEGU Sp. z o.o.

opolskie/ Jełowa

Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min....

2024-11-10

Customer Service Specialist with Czech

Foundever

opolskie/

Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest...