Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Opole
Zakres obowiązków:
- Udzielanie wsparcia klientom poprzez telefon, chat oraz e-mail, dbając o pozytywny wizerunek firmy i satysfakcję klientów.
- Monitorowanie interakcji oraz współpraca z zespołem w celu ciągłego podnoszenia jakości obsługi klienta.
- Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi i systemów CRM.
- Utrzymywanie entuzjastycznego, ciepłego kontaktu i profesjonalnego podejścia w każdej interakcji.
Wymagania:
- Chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) i komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Zainteresowanie technologiami oraz rozwiązywaniem problemów technicznych będzie dodatkowym atutem.
- Dociekliwość, dbałość o szczegóły i zdolność adaptacji do nowych narzędzi i procesów.
Opcjonalnie:
- Doświadczenie w pracy z klientami premium lub w branży luksusowej.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Szkolenia wprowadzające oraz ciągłe możliwości rozwoju zawodowego.
- Pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Budowanie zespołowości poprzez organizowanie eventów integracyjnych.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Powiązane tagi:
2025-01-27
Konsultant ds. Motoryzacji z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl
opolskie/ Strzelce Opolskie
Profesjonalna i życzliwa obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail....
2025-01-27
Konsultant klienta z j. niemieckim
Klient portalu Praca.pl
opolskie/ Strzelce Opolskie
Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail z entuzjastycznym...