Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
Opole
Zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia.
- Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i proponowanych rozwiązań.
- Współpraca zespołowa, mająca na celu podnoszenie jakości obsługi oraz szybkie rozwiązywanie zgłaszanych problemów.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w pracy w call center lub w obsłudze klienta.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Zdolność utrzymania profesjonalizmu, opanowanie w trudnych sytuacjach oraz skrupulatność.
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów.
- Kreatywne podejście do sytuacji wymagających niestandardowych rozwiązań.
Oferujemy:
- Pracę w pełni zdalną.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych.
- Wsparcie lidera zespołu i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Powiązane tagi:
2025-01-26
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Concentrix
opolskie/ Opole
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email -...
2025-01-26
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
Concentrix
opolskie/ Opole
Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail -...