National Key Account Manager
woj. opolskie
Oczekiwania
  • Wiedza z zakresu oferty w rynku telekomunikacyjnym dedykowanej  Klientowi Biznesowemu
  • Umiejętność interpretacji modelu biznesowego Klienta oraz dobierania najlepszych rozwiązań uwzględniając przyszłe potrzeby zakupowe.
  • Umiejętność przygotowania P&L.
  • Umiejętności analityczne, wyciągania wniosków i przygotowywania rekomendacji niezbędnych usprawnień
  • Wysoka orientacja na współpracę w ramach struktur wewnętrznych w celu osiągnięcia założonych celów
  • Wysokie standardy współpracy z  Klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Prawo jazdy kat. B.
Zespół
Twoja rola
  • Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarach Mobile lub Fix lub ICT
  • Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B
  • Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży
  • Realizacja celów sprzedażowych i strategii biznesowej
  • Analiza rynku, monitoring konkurencji i trendów rynkowych w zakresie powierzonych produktów
  • Tworzenie ofert akwizycyjnych oraz utrzymaniowych dla produktów Mobile lub Fix lub ICT
  • Bieżąca praca operacyjna, nadzór i realizacja procesów ofertowania
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
  • umowa o pracę,
  • oferta socjalna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
Elastyczność:
  • wewnętrzny rynek pracy.
Zdrowie:
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • programy prozdrowotne.
Satysfakcja:
  • kultura feedbacku,
  • premie finansowe,
  • nagrody za efekty pracy.
Komfort:
  • samochód służbowy,
  • telefon służbowy,
  • zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
  • ergonomiczne biuro.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.

W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
APLIKUJ TERAZ

Powiązane tagi:



2024-10-10

Manager ds. Kluczowych Klientów

Maksik Sp. z o.o.

opolskie/

Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Nawiązywanie i...

2024-07-10

Menadżer ds. Kluczowych Klientów - Sektor Recyklingu

HTH Recruitment

opolskie/

Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie i rozwój portfela Kluczowych...