National Key Account Manager
woj. opolskie
Oczekiwania
- Wiedza z zakresu oferty w rynku telekomunikacyjnym dedykowanej Klientowi Biznesowemu
- Umiejętność interpretacji modelu biznesowego Klienta oraz dobierania najlepszych rozwiązań uwzględniając przyszłe potrzeby zakupowe.
- Umiejętność przygotowania P&L.
- Umiejętności analityczne, wyciągania wniosków i przygotowywania rekomendacji niezbędnych usprawnień
- Wysoka orientacja na współpracę w ramach struktur wewnętrznych w celu osiągnięcia założonych celów
- Wysokie standardy współpracy z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Prawo jazdy kat. B.
Zespół
Twoja rola
- Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarach Mobile lub Fix lub ICT
- Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B
- Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży
- Realizacja celów sprzedażowych i strategii biznesowej
- Analiza rynku, monitoring konkurencji i trendów rynkowych w zakresie powierzonych produktów
- Tworzenie ofert akwizycyjnych oraz utrzymaniowych dla produktów Mobile lub Fix lub ICT
- Bieżąca praca operacyjna, nadzór i realizacja procesów ofertowania
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
Elastyczność:
- wewnętrzny rynek pracy.
Zdrowie:
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
Satysfakcja:
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
Komfort:
- samochód służbowy,
- telefon służbowy,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Powiązane tagi:
2024-10-10
Manager ds. Kluczowych Klientów
Maksik Sp. z o.o.
opolskie/
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Nawiązywanie i...
2024-07-10
Menadżer ds. Kluczowych Klientów - Sektor Recyklingu
HTH Recruitment
opolskie/
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie i rozwój portfela Kluczowych...