Ogłoszenie numer: 8977165, z dnia 2024-05-06
PROGRES ENERGIA
Progres Energia
Autoryzowany Partner firmy EDP Energia Polska (i nie tylko )światowego lidera w sektorze energii odnawialnej i trzeciego co do wielkości producenta energii wiatrowej nawiąże współpracę z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą a poszukującymi nowych możliwości biznesowych w charakterze :
Doradca klienta biznesowego ds. OZE, energii elektrycznej i gazu
Miejsce pracy: opolskie
Opis stanowiska
Szukamy ambitnych kreatywnych kandydatek/kandydatów do współpracy, które prowadzą działalność gospodarczą a chcą rozwinąć swój biznes,lub są gotowe ją otworzyć
- aktywne pozyskiwanie klientów (MŚP, rolnictwo, duże przedsiębiorstwa,itp) praca mobilna
- sprzedaż energii elektrycznej i gazu dla klientów biznesowych
- doradztwo i sprzedaż instalacji fotowoltaicznych
- przygotowanie jak i negocjowanie warunków handlowych z klientem
- realizowanie wyznaczonych celów i raportowanie działań
- budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami
- zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta
Wymagania
- min.1 rok doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej (preferowane branże: energia elektryczna, gaz, fotowoltaika , ubezpieczenia, kredyty, telekomunikacja itp)
- gotowości do aktywnej sprzedaży w terenie
- umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji z klientami
- komunikatywności i kreatywności w działaniu
- dużej samodzielności i uporu w dążeniu do celu
- umiejętności budowania pozytywnych relacji biznesowych
- wysokiej kultury osobistej
Oferujemy
- stabilną i długofalową współpracę - kontrakt B2B
- bardzo atrakcyjny system prowizyjny + dodatkowe premie
- produkty w bardzo atrakcyjnych cenach w stosunku do konkurencji (posiadamy w ofercie rozwiązanie które nie ma konkurencji na rynku polskim)
- szkolenia produktowe jak i wsparcie sprzedażowo-techniczne w całym okresie współpracy
- elastyczne godziny pracy
- może masz aspiracje w kierunku zbudowania własnej grupy sprzedażowej przy naszej pomocy
- narzędzia ułatwiające pracę i zarządzanie sprzedażą oraz możliwa pomoc ze strony CallCenter
- karta paliwowa